Ik was jarenlang tandartsassistente en werkt nu al heel veel jaren met veel plezier als receptioniste. Agendaplanning is mijn specialisme. Bij ziekte van collega’s assisteer ik nog steeds heel af en toe de tandartsen.
Jarenlange ervaring bij een Zorgverzekering, in de back- en frontoffice, was een goede basis voor deze prachtige baan in deze mooie praktijk. Dat de cliënt zich welkom voelt en het oplossen van vragen met respect, aandacht en duidelijke communicatie vind ik erg belangrijk. Daarnaast moet de cliënt zich bij binnenkomst al op z’n gemak voelen.
Mensen vergeten misschien wat je gezegd hebt, maar ze zullen niet vergeten hoe ze zich door jou voelen.
Komende uit een hele andere branche vind ik het heel mooi en verrassend om te zien hoe gepassioneerd dit team met haar vak omgaat. Met de patiënt in het vizier en een kritische blik op onszelf, altijd op zoek naar niches en kijken of het beter kan of had gekund. In de behandelkamers en daarbuiten.
Ik vind het een uitdaging om door middel van goed gastheerschap en duidelijke communicatie patiënten zich thuis te laten voelen bij GAAF Mondzorg.